1Malaysia, Ipoh, Perak

Salam buat semua. Da lama aku x upload gambar yg latest kt my luvly blog ni. Mohon maaf buat semua, coz asik xsempat jer tp x la busy mana pun. Speed internet kat umah pun macam siput. Kali ni aku upload kan gambar-gambar yang aku snap masa function 1Malaysia kat Ipoh, Perak pada 17-18 Oktober yang lalu...


Baby Damia memang hepi n ceria bila nak g Ipoh...


Kat area Kg. Padang, Gerik, aku ternampak awan yang pelik (kat sebelah kiri gambar)...


Masa menyelia kerja memasang flagliner kat Jalan Tambun, Ipoh, sempat le amik gambar Bulatan Raja DiHilir ni. Masa ni da dekat nak subuh...


Design Sajak Harapan oleh Kak Pah sedang dipaparkan kat Scoreboard masa raptai di Stadium Perak, Ipoh...


Suasana kat Main Entrance Stadium Perak, Ipoh...


Suasana kat Stadium Perak masa ketibaan PM, memang meriah n stadium penuh sesak dengan kehadiran orang ramai...


Lepas function habis, suma artis yg pakai costum kaum berposing kat logo 1Malaysia yg besar ni.Ingatkan jurufoto opis amik gambar kat sini, bila cek memang takde...


Baby Damia wit Acik Mal...


View dalam pameran n kain atas tu cam bendera Colombia la...


Aku sempat jugak membantu menyiapkan montage ni, memaparkan mengenai sumbangan dan penglibatan pihak swasta dalam menjayakan konsep 1Malaysia...


Bunting @ Sepanduk kepunyaan SKMM, menarik dari segi warna, typefaces n boleh menjadi sebahagian daripada display...


Sempat gak aku survey kat gerai-gerai yang ada kat sini, kat sebelah Stadium Indera Mulia. Ni antara jualan mainan antik@lama, teringat lak masa dulu-dulu...


On the way balik kampung@Gerik, ni susur keluar ke Kuala Kangsar...

0 comments: